FAQ - najczęściej zadawane pytania

Dlaczego nie dostałam potwierdzenia przyjęcia zamówienia na maila?

Czasami zdarza się,że klient w momencie składania zamówienia poda błędnie maila, lub mail z potwierdzeniem trafił do spamu. Może się także zdażyć,że przyjdzie nieco póznej, gdyż są problemy z pocztą. Wszystkie zamówienia są przyjmowane do realizacji i potwierdzane telefonicznie oraz mailowo.

see Gdzie znajduje się numer konta do wpłat ?

 

Numer konta do wpłat znajduje się w zakładce kontakt:

http://www.desirebutik.pl/site/kontakt

 

go to link Zależy mnie na szybkiej dostawie. Czy produkt na zdjęciu jest dostępny?

 

Oferta prezentowana w butiku ciągle się zmienia. Produkty prezentowane na zdjęciach występują w takich kolorach i rozmiarach, jak są widoczne, jednak zdarza się,że dany model się wyprzedał i już nie będzie dostępny.  Dlatego prosimy o potwierdzenie dostępności przed zakupem. Jeżeli mają Państwo problem z ustaleniem rozmiaru, również prosimy o kontakt.

 

http://www.dr-riffel.de/oo/96/1642.html handelsstrategien für binäre optionen Nie pamiętam hasła do Desire Butik?


Proszę kliknąć w pole przypomnienie hasła a następnie podać adres e-mail i naciśnąć przycisk "wyślij".Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło
Jeżeli nie jest Pani/Pan w stanie przypomnieć sobie loginu lub nie może odebrać z przyczyn niezależnych podanego przy rejestracji e-maila prosimy o kontakt telefoniczy pod nr telefonu +48 501 507 144  lub wysłanie e-maila w tej sprawie na adres biuro@desirebutik.pl.


come si fa a guadagnare con il trading Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

 

http://citrusfx.com/bw/7/108.html Czy zamówienie, które złożyłam w Desire Butik zostanie pomniejszone o upust , który znalazłam w promocji z gazetą/ portalem ? Kiedy zostanie naliczony rabat od zamówienia??

Jeżeli posiada Pani / Pan kupon/ rabat zakupowy/ hasło na ustalony rabat, należy:

 

1.Zarejestrować się w Desire Butik

1.Złożyć zamówienie

2.Wybrać formę przesyłki

3.Wpisać w polu: UWAGI DODATKOWE: kod lub hasło

4.Na podany adres mailowy, podczas rejestracji wyślemy potwierdzenie zamówienia na dane produkty pomniejszając je o wartość naliczonego UPUSTU.

Proszę nie płacić za zamówienie , dopóki nie otrzymacie Państwo potwierdzenia zamówienia ( dotyczy wykorzystywania haseł promocyjnych, kodów rabatowych)


go to link Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Dostępność oznacza czas sprowadzenia bielizny do magazynu sklepu DESIRE BUTIK. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma bieliznę w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel ,świąt przypadków losowych).

 

http://www.fabgithaca.org/mu/come-fare-soldi-treading Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

 

go site Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.



miglior broker di opzioni binarie Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?



Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.
 

here Chciałabym zakupić komplet bielizny ( biustonosz , figi/ stringi) jak mam szybko odszukać produkty?

 

Proszę wpisać w wyszukiwarkę ( w prawym górnym rogu strony) szukany produkt np. nazwa bielizny: Marieta.

Wyświetlą się Pani wszystkie produkty z nazwą Marieta ( czyli: biustonosz , figi , stringi, koszulka/halka, gorset)
 

 

 

 
 

Skóry naturalne